Notizie di l'industria

Principiu autobloccante di arganu manuale

2021-06-19

Pigliate u putente arganu di manu di u Giappone per esempiu. Si basa nantu à u frenu automaticu per realizà l'autoblocculu di l'arganu manuale, è u frenu automaticu adotta un doppiu meccanismu di bluccamentu, chì ùn pruvucarà micca un impattu annantu à u bracciu di u frenu senza frenu, allora l'introducemu principalmente U doppiu meccanisimu di bluccamentu. U meccanisimu di doppia serratura hè cumpostu da un mulinellu speciale per tene avvolgimenti di manutenzione supplementari è a nostra piastra d'ancora unica di corda metallica per assicurà a sicurezza è a stabilità.

Unu. Rotate a maniglia in sensu urariu, e trè viti stringeranu a frizione è a rota di frizione. A fodera di u frenu serà integrata nantu à u trinchettu è a carica serà alzata.

due. Quandu a carica hè ridutta, a forza liberata agirà nantu à a ruota di embrague è allenterà a tripla vite. Rotendu a maniglia in senso antiorariu allenterà i trè viti, ci serà un spaziu propiu trà a fodera di u frenu è u ratchet, è a carica pò esse ridutta à ogni velocità.

tre. In u prucessu di alzà o fermà a discesa, u tumbler s'impegna cù u rachettu è si ferma in ogni puntu.

quattru. E trè viti aduprate per a frizione è a ruota di embrague furniscenu un serramentu efficace cù un picculu pitch. Inoltre, u piombu hè trè volte più grande, è a velocità di strettu è allentamentu di e viti hè rapida, dunque assicura l'azzione istantanea di u frenu meccanicu.





We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept