Notizie di l'industria

Istruzzioni per l'usu di grilli

2021-06-08
Benchì a catena sia una componente di l'attrezzatura di elevazione, u so rolu ùn pò micca esse sottovalutatu. Hè essenziale in l'operazione di sollevamentu. A grilletta hà u so propiu scopu di usu è caratteristiche funziunali, dunque deve esse chjaramente capitu.

Prima di tuttu, duvemu capisce l'applicazione è l'operazione

1. L'ultimu caricu di travagliu è a portata di l'applicazione di u grillu sò a basa per l'ispezione sperimentale è l'applicazione di u grillu, è u sovraccaricu hè pruibitu.

2. In u prucessu di sullivazione, l'uggetti chì sò pruibiti d'esse alzati sò collisionati è colpiti.

3. U prucessu di sullivazione duveria esse u più stabile pussibule, è nimu hè permessu di stà o di trasmette a merce quì sottu, per impedisce a merce di cascà è di ferisce a ghjente.

4. Hè necessariu di pruvà à alzà ogni manice prima di aduprà. A selezzione di u puntu di sollevamentu deve esse nantu à a stessa linea di piombu cù u centru di gravità di u caricu di sollevamentu.

5. Ultimu coefficiente di carica di travagliu di grillu in ambienti à alta è bassa temperatura

6. U spessore di u padeye di l'ughjettu da alzà è altri accessori di rigging cunnessi cù u pin di manetta ùn devenu micca esse menu di u diametru di u pin. Quandu si usa u grillu, hè necessariu attentu à a direzzione di u stress di l'effettu nantu à a struttura di u grillu. S'ellu ùn risponde micca à i requisiti di stress, u limite di carica di travagliu ammissibile di u grillu sarà assai riduttu.

Mantenimentu è mantenimentu

1. A grilletta ùn hè micca permessa di accatastassi, nè menu di l'accumulazione di pressione, per evità a deformazione di a grilletta.

2. Quandu u corpu di a fibbia hà fessure è deformazione, u metudu di saldatura è di riscaldamentu ùn deve esse adupratu per riparà a catena.

3. L'aspettu di u grillu deve esse prutettu contra a ruggine, è ùn deve micca esse conservatu in acidi, alcali, sale, gas chimicu, umidi è ambienti à alta temperatura.

4. A catena serà tenuta da una persona assignata apposta in un locu ventilatu è seccu.

U manicu deve esse rimpiazzatu quandu hè adupratu in una certa misura.

1. In casu di una di e cundizioni seguenti, a robba serà rimpiazzata o scartata.

2. Quandu a deformazione di u corpu di a catena supera 10 ^, e parti sò rimpiazzate o scartate.

3. Quandu a corrosione è l'usura superanu u 10% di a dimensione nominale, e parti sò rimpiazzate o scartate.

4. Se u corpu di a catena è l'arburu di u pin anu fessure cù a rilevazione di difetti, devenu esse rimpiazzati o scartati.

5. In casu di deformazione significativa di u corpu di a catena è di l'arburu di u pin, serà invalida.

6. Quandu e crepe è e crepe sò truvate da l'ochji umani, e parti sò rimpiazzate o scartate
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept