Notizie di l'industria

  • A ruggine di u ganciu manuale di bloccu di leva riduce a sicurezza di l'operazione è accurtà a vita di serviziu di u ganciu.

    2021-07-23

  • U bloccu di leva manuale hè un tipu di bloccu di leva manuale chì hè faciule da aduprà è da trasportà.

    2021-07-23

  • Pigliate u putente arganu di manu di u Giappone per esempiu. Si basa nantu à u frenu automaticu per realizà l'autoblocculu di l'arganu manuale, è u frenu automaticu adotta un doppiu meccanismu di bluccamentu, chì ùn pruvucarà micca un impattu annantu à u bracciu di u frenu senza frenu, allora l'introducemu principalmente U doppiu meccanisimu di bluccamentu. U meccanisimu di doppia serratura hè cumpostu da un mulinellu speciale per tene avvolgimenti di manutenzione supplementari è a nostra piastra d'ancora unica di corda metallica per assicurà a sicurezza è a stabilità.

    2021-06-19

  • A selezzione di imbracature deve esse cumpatibile cù i tippi d'elementi da alzà, e cundizioni ambientali è i requisiti specifici.

    2021-06-19

  • Requisiti per l'operazione sicura di e pinze

    2021-06-19

  • E pinze sò spargitori speciali per sollevà elementi finiti. I diversi metodi di generazione di forza di serraggio ponu esse divisi in trè categorie: pinze di leva, pinze eccentriche è altri pinze mobili.

    2021-06-19

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept